We continue where others stop

Support and maintenance

We give our customers fast (usually within 1 hour) and above all qualitative support, both technically and "how to".

We zijn telefonisch, per e-mail, ticket systeem en via screen share beschikbaar en bieden de beste oplossingen voor elk probleem. Daarnaast hebben onze klanten ook 24/7 toegang tot het Centre of Excellence waar 500+ experts je verder op weg helpen.

Support voor iedereen

Support

Our support team is present locally to provide quick and personal answers to any question.

Het support team wordt bemand door onze Tableau, Alteryx, Snowflake en dbt consultants, de beste experts die je op de markt kunt vinden. Zij geven technische ondersteuning, maar nog belangrijker, ‘how to’ support. Om het zo transparant en schaalbaar mogelijk te maken werken we met een credit systeem. Neem contact met ons op voor de actuele prijzen. 

Exclusively for The Information Lab customers

Centre of Excellence

The Centre of Excellence is exclusive to The Information Lab customers, who have unlimited access to our expert community.

In deze groep heb je contact met Tableau, Alteryx en Snowflake consultants, trainers, collega data-liefhebbers, Tableau Ambassadeurs / -Visionairs en Alteryx Aces. Hier vind je ook diverse bronnen zoals online trainingen, webinars en meer.

monitoring and resolution

Maintenance

We make clear agreements.

Wie wat doet als er iets mis gaat, zodat we alles weer snel onder controle hebben. Door goede monitoring zullen we eventuele fouten voorkomen. We kunnen het complete beheer van jouw omgeving overnemen, waarbij we werken met standaard Service Level Agreements. Neem contact op voor meer informatie.

Do you want to know more?

Are you a current customer of The Information Lab but don't have access to Centre of Excellence or our support desk yet? Or do you have a Tableau or Alteryx question but are not a customer of us? Please feel free to contact us. 

WE WOULD LIKE TO HELP YOU